Post by transiagrebcaddurl on Mar 12, 2022 9:01:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mech Arena ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mech Arena IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ geld verhogen hack ▞▞▞
▞▞▞ Mech Arena 2022 version ▞▞▞
Beste multiplayer-shooter-game ooit!
Wauw
Deze game was voor eind december erg goed en goed uitgebalanceerd (5 * beoordeeld), en ik zou bij die verklaring zijn gebleven als Pilots niet was geïntroduceerd. Het dwingt je om grote hoeveelheden middelen uit te geven om het toenemende aantal AI bij te houden (die automatisch worden geleverd met piloten en implantaten van het hoogste niveau), omdat spelers het spel verlaten vanwege de Pilot-functie. Verwijder Pilots en ik zou iedereen willen aanmoedigen om dit spel te downloaden. Tot die tijd, vermijd het ten koste van alles.
Leuk spel dat momenteel de balans mist. In het begin is het geweldig leuk, recente updates maken het snel de moeite waard om te winnen. Er zijn steeds meer geldspelers die wapens van het hoogste niveau gebruiken en gewoon de tafel besturen. Gemaximaliseerde railkanonnen worden de meta en terecht, omdat ze zo ongeveer alles kunnen schieten. Het spel zal zijn langzame dood beginnen als dit doorgaat.
Het is een erg goed en goed gemaakt spel en erg leuk/verslavend. Hier heb ik echter problemen mee, de killshot is op nerf de special omdat het vijanden te gemakkelijk kan afmaken, maar het kan ook semi-ez ook worden gedood. misschien kan buff het schild van de panter de tijd langer maken en de schade die het kan oplopen een beetje hoger. Geen van dit zijn grote problemen, de speciale vaardigheid voor kill-shots is maar een beetje Op en het zou maar een klein beetje moeten worden nerfed
Mijn eerste recensie (2* als ik het me goed herinner) is *op de een of andere manier* verwijderd, maar mijn probleem is nu niet meer, dus ik denk dat dat goed is? Hoe dan ook, als we dat negeren, is de gameplay van deze game redelijk goed, de ontwikkelaars houden van geld, maar je kunt een goede uitrusting hebben en games winnen als je genoeg kweekt (hoop ik)
Mech Arena Aksiyon kzn
je zou iets moeten doen aan teamgenoten die botsen en vast komen te zitten, echt vervelend, maar de game is erg goed
het is een creatief spel, ik speel het elke dag
Spelletje word eentonig je krijgt te weinig munten van je moet betalen anders kun je niet mee met het spel Dan nog je krijgt te weinig munten Maar dat is mijn mening
De game zelf is geweldig, het zijn de spelers en de matchmaking die deze game slecht maken. Je zou in een van de laagste rangen kunnen zitten en nog steeds het hoofd moeten bieden aan mensen die aan de top staan, of wapens en mechs hebben die 20 keer beter zijn dan wat je op dat moment kunt krijgen. Ook de advertenties, de advertenties zijn gewoon irritant, vooral als je probeert te grijnzen in het spel en je mech en wapens upgrade. Dan maakt de recente update van de piloten het nog erger. Het maakt dit spel PAY TO WIN en dat vindt niemand leuk.
Niet downloaden, tenzij je bereid bent veel geld uit te geven om je mechs sterker te maken. Het begint leuk en gaat dan snel bergafwaarts. Dit spel is oneerlijk als het gaat om machtsbalansen. Als je je elke keer dat je speelt bedrogen wilt voelen, is dit misschien het spel voor jou. Deze game heeft glitches (mech verdwijnt en verschijnt weer, mechs verschijnen niet op radar, kunnen niet op doelen richten, worden neergeschoten door gebouwen, enz.). Als je hun reactie op klachten van mensen leest, pakken ze de problemen niet aan.
Het is een goed spel. Minder P2W, Vaardigheidsspel, Niet zo competitief wat het leuk maakt, premium valuta is gemakkelijk beschikbaar voor zelfs F2P-spelers, maar er zijn nog steeds enkele dingen die ontbreken. Ik zou enkele van de problemen willen voorstellen. 1e ... Audiochat beschikbaar maken 2e ... Meer kaarten toevoegen voor 2v2 deathmatch 3e ... Een uitrustingsfunctie zodat spelers meer combinaties van mechs en wapens kunnen maken en vervolgens de hele hanger kiezen volgens de wedstrijdmodus en kaart 4e . .. Verbeter de graphics
Ik ga het gewoon houden 💯.... Dit is over het algemeen een leuk spel, maar het is ook een spel om te winnen. Zoals anderen in hun recensies zeggen... het systeem voor het maken van matchen is onzin en je maakt geen schijn van kans tegen mensen die honderden dollars in deze game steken... Deze game ging van nauwelijks evenwichtig en leuk voor F2P-spelers naar ronduit BS en niet meer de moeite waard om te spelen...
Spel is erg leuk, maar 3 sterren omdat je tegen spelers kunt worden gegooid die laag zijn in dezelfde rang als jij en soms een beetje zuigen, maar de wedstrijd domineren omdat hun P2W-walvisbot wordt gekieteld door je aanvallen. Voor mij is een balans die spelers kan helpen betere beoordelingen te geven, om spelers die betaalden om hun merken te OP te maken voor hun rang, te gooien naar wedstrijden die mechs gelijk aan hen hebben, zelfs bots. Geef de meerderheid van de F2P-spelers een wereld om plezier te hebben, weg van walvisspelers. Houd je spel levend
Paramount+ | Peak Streaming Entertainment oey
Echt een leuk spel... Als je P2W aankunt, 6-9 pop-ups na elk gevecht, $90 P2W evenementen, en mechs en wapens voor $70. De prijzen zijn compleet krankzinnig en de nieuwe P2W only-evenementen laten je precies zien hoeveel ze om hun spelers geven. AAA-titels... Hele games, pre-order voor een goede editie kosten $ 90. Geen enkel item in een mobiel spel. Dit spel zou geweldig kunnen zijn.
Mooi spel, welne beetje lagging maar verder super aanvulling
Ik zou het hoger beoordelen, maar het spel heeft te veel valsspelers waardoor je de verbinding verliest en je vervolgens vermoordt of ze hebben een zwak wapen, maar vermoorden je met één schot en hoe hoger je upgrade, hoe duurder het is, dus bijna onmogelijk. Ook ondersteuningshulp doet niets wanneer u een cheater rapporteert in plaats daarvan vraagt om bewijs te verzenden. Hoe moeten we dat doen als het tijdens het spelen gebeurt. U kunt ook niet naar spelers zoeken zonder hun gebruikers-ID # maar er is geen manier om op spelers te klikken. En kan automatisch richten niet uitschakelen.
Met dank aan de ontwikkelaars van PLARIUM. Ik hou zo veel van dit spel. De actie en graphics van dit spel zijn zo goed dat ik er verslaafd aan raakte. Maar sommige items zoals Cheetah, Redox, Carbines etc zijn duur. Aan Mech Arena-ontwikkelaars: voeg alstublieft een 'Credit to A-coins'-systeem toe in de volgende update. Het kan me helpen om items te kopen. En voeg ook snel de spelmodus 'Gratis voor iedereen' toe.
Het is een slechte kopie van oorlogsrobots
Vind het echt leuk, alleen zou je de robots goedkoper kunnen maken, want ik zal waarschijnlijk nooit 1500 A-munten krijgen om Killshot en Panther te kopen, zou je de robots 100 tot 300 A-munten kunnen maken of zoiets plus ik ben pas acht jaar oud ook ban mensen die niet aan het chatten zijn omdat ik gewoon mensen in de chat aan het schelden ben, ook zei iemand in de chat dat kinderen dit spel niet zouden moeten spelen IK BEN SLECHTS ACHT JAAR OUD en ik speel het spel.
Ik geef het een 3-sterren omdat 'PILOTS', net als War Robots, je zei dat het F2W-vriendelijk zal zijn, maar geen upgrade van de piloten kost a-munten en exp, en hoe verder je de piloot op een hoger niveau brengt, hoe hoger de a- munten zullen krijgen, en hoe krijg je a-munten? Optie 1: verdien het met evenementen of de wekelijkse beloningen. Optie 2: KOPEN, dat is waar het plarium geld voor wil, maar toch niet koopt als het niet nodig is.
Gewoon het beste spel
dit spel is waarschijnlijk een van mijn favoriete spellen. maar er zijn enkele problemen. ten eerste moeten ze nieuwe mechs toevoegen, ten tweede hebben ze nieuwe hoeveelheden wapens nodig die mechs tegelijk kunnen hebben. maar over het algemeen is dit spel GEWELDIG!!
Leuk spel, jammer dat niet alles naar het engels is vertaald.
Grootste beloning ooit om te winnen. Elke keer dat ik inlog, worden 3-4 gedwongen aanbiedingen om dingen te kopen. Na een wedstrijd, een aanbod om te kopen. Deze spellen dwingen je om echt geld uit te geven. Het niet waard
Je hoeft niet goed te zijn om te winnen. En het is hartstikke leuk! Speel het alsjeblieft!
Super
Ik ben dol op dit spel en heb een geweldige tijd, maar ik heb 2 problemen. A-munten lijken veel te lang te duren om genoeg te verwerven om iets te kopen. En het andere probleem is de hoeveelheid vertraging die ik krijg in het midden van wedstrijden, waarvan de meeste 5 of meer seconden duren voordat ze worden hervat. Ik heb goed internet, maar het blijft nogal wat achter, wat me vaak een overwinning heeft gekost.
Het spel is leuk! Zeer goed gemaakt, hoewel het problemen heeft met matchmaking. Ik verbreek vaak de verbinding wanneer ik probeer te spelen of in een team te blijven en het verbreekt me volledig van het spel. Ik weet niet zeker of het aan mijn verbinding ligt of aan een bug in het spel zelf. Verder is het een erg leuk spel!
Mech Arena Märulimängud trnc
Echt leuk spel ik zou het echt doaloden
het is goed
Dus dit spel is best leuk, maar ik heb het 1 ster gegeven omdat ik een ander spel speel, en in dit andere spel werd voor dit spel geadverteerd samen met een lijst van vele andere spellen. Als je dit spel speelt en in 7 dagen 10k ervaring krijgt, krijg je spelvaluta in het spel dat ik eigenlijk speel. Goede deal, ik probeer een nieuw spel en profiteer van mijn huidige spel. Nou, 10k in 7 dagen is compleet BS.. Ik heb elke dag gespeeld, maar deze game heeft dagelijks ervaringslimieten!! Ik deed elke dag elk evenement en raad eens! ! Op dag 7 zit ik op 8k exp.
Was vroeger dol op dit spel. Het was leuk, evenwichtig, verslavend... Maar net als de meeste groeiende mobiele games, begon het geleidelijk zijn evenwicht te verliezen. Als je eenmaal een bepaalde rang hebt bereikt, neem je het vaak op tegen spelers met een powerscore die twee keer zo hoog is als die van jou, en het werd alleen maar erger toen ze piloten aan het spel toevoegden. Mech areana zou zomaar War Robots 2.0 kunnen blijken te zijn. Het is gewoon niet eerlijk voor free-to-play spelers.
Ging van het houden van dit spel naar het haten ervan. Het was altijd slopend als iedereen eruit kwam, maar in ieder geval konden zakgeld en gratis spelers nog steeds winnen met vaardigheid. Nu met de piloten-update is het spel volledig p2w prullenbak en is de balans volledig vernietigd. Je kunt zelfs op afstand niet meer met walvissen concurreren, en aangezien je de walvissen niet kunt verslaan in de wekelijkse toernooien, kun je de premium valuta's die nodig zijn om te grinden niet winnen, dus je kunt niet doorgaan zonder nu te betalen
de update maak het leuker
Goed spel wat er netjes uit ziet. Besturing is ook niet slecht. Alleen het locken van de buitenste is soms niet handig.
Ik heb pas een maand gespeeld en merk meer PAY TO WIN-game op. Na 2 weken spelen werd je in gevechten gezet dat je ver weg bent beschoten en de strijd verliest als je geen wapens koopt. Natuurlijk kun je ze verdienen in ongeveer 3 maanden slijpen, maar tegen die tijd zijn er nieuwe PTW-wapens. Nu piloten??? Jullie worden te hebzuchtig en zullen je spel verpesten zoals anderen. Het trieste is dat ik een generieke reactie van dev krijg omdat ze geen beoordelingen lezen, ze kopiëren en plakken de reactie
Het is de beste game die ik ooit heb gespeeld, maar er is geen probleem. De gevechtspunten zijn echter waardeloos, het zorgt ervoor dat spelers minder spelen en om het nog erger te maken, je moet A-munten gebruiken, wat vervelend is, maar in het allerbeste is het het beste spel voor mobiele telefoons.
Dus ik heb behoorlijk wat tijd aan dit spel besteed, het malen gedaan, toernooien enz. Ik heb onderweg een aantal mooie wapens ontgrendeld, maar je moet NOG STEEDS een onrealistische hoeveelheid credits en A-munten uitgeven in de spel om ze uit te rusten. Ik ben zelfs zover gegaan dat ik items met echt geld kocht, alleen omdat het niet genoeg was. Het is nogal een afknapper om zoveel tijd in de sleur te steken voor een kleine beloning of om nog eens $ 50 uit te geven om het item te gebruiken. Dat verpest dit spel voor mij.
Dit spel is waardeloos, het was gewoon geld verspillen. Na een tijdje spelen gaat het vervelen. Ze geven ons zelfs geen gratis token als er een nieuwe mech is in het geval dat ze verliefd zijn, ze willen gewoon dat we ons geld verspillen.😥😡
Toen ik het spel opende via de Dude perfecte link en het spel speelde, kreeg ik mijn beloningen niet waar ik heel verdrietig over moest worden